MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Aggressiv værktøjslinie
Fra : Marianne

Dato : 14-02-03 20:41

Hej

Jeg har fået en ret aggresiv værktøjslinie ind i min MSIE 6.0. Den lægger
sig både øverst og nederst i vinduet. Under 'toolbars' har jeg fået en ny
linie: blbroglpfre.

Jeg ved ikke, hvordan den er kommet, men jeg har mistanke til et
webwasher-værktøj, jeg prøvede at installere !

Der har ikke lagt sig noget i min start-mappe.

Hvordan hulen får jeg slettet skidtet ? Og hvor kan man købe en
woodoo-dukke, som ligner firmaet bag 'featuren', og som jeg kan stikke
millionvis af nåle i ?

mvh
Marianne

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 15-02-03 09:16

> [...]
>
> Hvordan hulen får jeg slettet skidtet ? Og hvor kan man købe en
> woodoo-dukke, som ligner firmaet bag 'featuren', og som jeg kan stikke

Hej Prøa at se under -kør- msconfig - start- om ikke den ligger der.
Gunnar

Fra : Marianne

Dato : 15-02-03 20:57

> Hej Prøa at se under -kør- msconfig - start- om ikke den ligger der.
> Gunnar

Hej Gunnar

msconfig - hvor finder jeg den ? Den er hverken i c-root eller under windows

mvh
marianne

Fra : Torben Jensen

Dato : 15-02-03 21:01

"Marianne" <hoyen@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Gunnar
>
> msconfig - hvor finder jeg den ? Den er hverken i c-root eller under
windows

> mvh
> marianne

Gå i start og under kør,og skriv msconfig
Mvh Torben