MS Windows
briani 27239
Internet Explorer 6 og gemme billeder
Fra : Kasper Møller

Dato : 14-02-03 14:33

For et stykke tid siden skete der et eller andet med min browser, sådan at når jeg er inde på en hjemmeside og vil gemme et billede,
så højreklikker jeg, vælger "gem billede som...". Men så sker der det at den skriver "ikke-navngivet" under filnavn og derudover kan
man kun gemme som bitmap. Det er møgirriterende, hvis man er på en side med en masse billeder, jpg eller gif fx. Så skal man både
hen og navngive og konvertere billederne bagefter.
Er der nogen som kender en løsning på dette?

På forhånd tak for hjælpen,
mvh. Kasper Møller
Var det ikke noget at køre topløs? http://bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=239723

Fra : Madsen

Dato : 14-02-03 14:39

Kasper Møller skrev:

> [...]
> så højreklikker jeg, vælger "gem billede som...". Men så sker der
> det at den skriver "ikke-navngivet" under filnavn og derudover kan

Det er et kendt problem når Internet Explorers cache trænger til at
blive tømt. Gå op i menuen Funktioner i Internet Explorer og vælg
Internetindstillinger hvorefter du klikker på Slet Filer i afsnittet
'Midlertidige Internetfiler'. Husk også et flueben i 'Slet alt offline
indhold', eller noget i den stil.

Madsen.

Fra : Kasper Møller

Dato : 14-02-03 14:52

Tusind tak, det hjalp

Fra : Madsen

Dato : 14-02-03 14:42

Madsen skrev:

> Det er et kendt problem når Internet Explorers cache trænger til at
> blive tømt.

Jeg glemte forresten at nævne at der findes en gruppe som omhandler
browsere og dermed Internet Explorer.
Gruppen hedder <news:dk.edb.internet.software.browser>.

Madsen.