MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DVD film "knaser" ved afspilning
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 13-02-03 20:23

Hej alle :)

Jeg har en ven der lige har købt ny PC. Når han afspiller DVD film (med
WinDVD 4.5 Platinum) er der en generende knaselyd i højttalerne. Lissom
en gammel støvet LP. Og når han kopierer data fra DVD drevet, er der en
høfrekvent hyletone, når drevet læser data.

Det irriterende er, at det virkede lige da han havde fået PC'en. Så kom
der en anden ven på besøg, der lige skulle "pille" lidt. Desværre så min
ven ikke hvad han pillede ved, men siden da har det knaset og hylet (han
klipper fingrene af den anden ven, inden han bliver lukket ind næste
gang

Nogen der kan hjælpe?

Her er specs:

Windows XP Prof SP 1
Intel P4 2400 MHz, 512 MB DDR PC2100
DVD Lite-On LTD-166s
CD-RW 40/12/48 Lite-On LTR-40125s
Asus P4 S8X bundkort
Nvidia GeForce3 Ti200 64MB

Hilsen Thomas

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 13-02-03 21:06

"Thomas Boelskifte" <engineering@boelskifte.dk> skrev i en
meddelelse news:1fqc5wy.168ld4s7xadwsN%engineering@boelskifte.dk...
> [...]
> en gammel støvet LP. Og når han kopierer data fra DVD drevet, er
der en
> høfrekvent hyletone, når drevet læser data.

[snip]
> Hilsen Thomas

Hvis det er en ny PC ville jeg reklamere over drevet.
Desværre har jeg ikke andre forslag - men måske har de i:

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 13-02-03 21:11

"Johnny Nielsen" <johnny@wintip.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er en ny PC ville jeg reklamere over drevet.
> Desværre har jeg ikke andre forslag - men måske har de i:

Ej ej - tilgiv mine gamle øjne - jeg svarede fra
dk.edb.system.ms-windows og overså lige at den var crossposted.

Johnny