MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Winxp og win nt
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 13-02-03 18:55

Hvordan får man koblet en winxp maskine op mod en winnt server?
Jeg skal skrive et domænenavn - hvor gør man det?

Peder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-03 19:17

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev :

>Hvordan får man koblet en winxp maskine op mod en winnt server?

Hvis det er XP Home er det ikke muligt.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-03 22:21

In dk.edb.system.ms-windows, Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>
says...
> Hvis det er XP Home er det ikke muligt.

Det er muligt med XP Home og 2000 Server. Og forskellen mellem NT Server
og 2000 Server er ikke _så_ stor.

Jeg kan muligvis have et svar klar i løbet af weekenden (jeg råder ikke
lige over adgangen til de to maskiner, hvor jeg har set det virke).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Olsen

Dato : 13-02-03 19:18

Det kræver at du kører med Windows XP Pro.

_olsen