MS Windows
briani 27239
XP taber netforbindelse
Fra : Søren Jensen

Dato : 13-02-03 13:33

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 13-02-03 16:37

"Søren Jensen" <valdemar_jensen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3e4b908e$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Jeg har 2 identiske bærbare computere med XP Prof. installeret. Begge har
nogle
> offline folders defineret.
>
> Begge computere er begyndt at tabe forbindelsen til netværket hvert 5. -
10.
> min, hvilket resulterer i at windows vil synkronisere offline mapperne, og
det
> er drøn irriterende.
>
> Jeg har kigget i eventvieweren, på klienterne og servererne uden rigtigt
> [...]
Hvilken udbyder?
Hvis du bruger TDC/Oncable Kabelmodem, og har modemet koblet til PC'en via
USB, er det her du skal kigge - skift til Netkabel.

Carsten

Fra : Pico

Dato : 13-02-03 17:42

Carsten Pedersen wrote:
> [...]
> Hvis du bruger TDC/Oncable Kabelmodem, og har modemet koblet til
> PC'en via USB, er det her du skal kigge - skift til Netkabel.

Hvorfor det ??? Her i familien har vi 2 TDC/Oncable i 2 lejligheder. De er
begge koblet til med USB, ingen problemer.
Det eneste der undre mig eer når jeg enkelte gange sætter den blærebare til
skal den være tilsluttet før den tændes, det nytter ikke at sætte USB stikket
i efter den er tændt så finder den det ikke. Den stationære kan jeg hive
stikket ud og ind som det passer mig. Jeg har egentlig tilskrevet det at der
køres henholdsvis XP og Win 98.
Pico

Fra : Søren Jensen

Dato : 14-02-03 10:34