MS Windows
briani 27239
ntfs til fat32
Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 13-02-03 12:35

Hvordan får jeg formatteret en HD tilbage til fat32, så jeg kan installere
Win98?
Mvh Klaus

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 13-02-03 14:07

> "Klaus Jacobsen" skrev
> Hvordan får jeg formatteret en HD tilbage til fat32, så jeg kan
installere
> Win98?

Prøv med.:
fdisk
/slet ikke dos partition
/formater
/installer

Mvh
/Flemming

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-02-03 16:00

Der skal bare lige indføjes en /Opret DOS partition så skulle den være
der.

Fra : Thore Sorensen

Dato : 14-02-03 10:19

>installere
>
>Prøv med.:
>fdisk
>/slet ikke dos partition

....han har jo slet ikke nogen dos partition han kan slette...:)
....den dansge språk er en sjov en, den gør..:)
God weekend...:)

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952

Croma 2.0ie 1993
Pluto 1.2 1996
Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-02-03 15:39

Det var nok også derfor at der stod "slet IKKE dos partition".

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-02-03 15:12

> Hvordan får jeg formatteret en HD tilbage til fat32, så jeg kan installere
> Win98?

Partition Magic 7 kan gøre dette, uden at du mister dine data.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-03 22:22

In dk.edb.system.ms-windows, Trygleren [9000]
<Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> says...
> Partition Magic 7 kan gøre dette, uden at du mister dine data.

Men tag altid backup af vigtige data inden man begynder at lege med
Partition Magic...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-02-03 23:00

> Men tag altid backup af vigtige data inden man begynder at lege med
> Partition Magic...

Vigtig mente der =)