MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Update
Fra : Preben Solgaard

Dato : 13-02-03 09:41

Der er begyndt at dukke en Update-melding op på skærmen, når jeg har startet
pc'eren. Der står: * / run: unable to open "svchost32.exe" (line 2,
iiscache.dll). Når jeg lukker dette vindue, er pc'eren køreklar, men der må
jo være en fejl, men hvilken og hvad kan jeg gøre?

Jeg har tjekket for virus og evt. manglende opdateringer.

Hilsen
Preben S

Fra : Preben Solgaard

Dato : 13-02-03 10:09