MS Windows
briani 27239
Standby i Win 98
Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 12-02-03 19:23

Hej
Jeg har lige installeret trådløs tastatur og mus (Logitech Cordless Disktop
Optical).
Problemet er nu at når Windows 98 lige er startet op, går den i standby. Man
skal så enten "køre" med mussen eller trykke på Standby knappen på
tastaturet, og gerne 2-3 gange før pc'en ikke er i standby mere.
Jeg har slået standby fra i strømstyringen.
Er der nogen der har et løsningsforslag ??
På forhånd tak
Bjarne

Fra : David T. Metz

Dato : 13-02-03 14:00

Bjarne Nielsen kalligraferede, i
> [...]
> mere. Jeg har slået standby fra i strømstyringen.
> Er der nogen der har et løsningsforslag ??

Dette er et rent gæt: på tastaturet er der flere programmerbare knapper -
deriblandt en som kan bruges til at sætte systemet i stand by. Prøv at
tjekke din itouch (i systray eller i kontrolpanelet) og indstil det så der
ikke er en knap som kan sætte i stand by. Måske er tastaturet/modtageren
defekt så det sender et forkert signal til itouch-driveren? Prøv evt. også
at pille batterierne ud af tastaturet og sæt dem i igen.

David