MS Windows
briani 27239
Kan det være rigtigt??
Fra : Tømreren

Dato : 12-02-03 14:30

At man ikke kan installere XP pro på en tom HD der er formateret?
Skal man lægge ME ind først?

Mvh
Tømreren

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-02-03 14:28

> At man ikke kan installere XP pro på en tom HD der er formateret?

Nej.

> Skal man lægge ME ind først?

Nej.

Hvis du er lidt mere uddybende med dit problem (såfremt der er et, eller du
bare er nysgerrig), så kan vi lettere hjælpe dig frem mod en løsning =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Tømreren

Dato : 12-02-03 14:48

> [...]
du
> bare er nysgerrig), så kan vi lettere hjælpe dig frem mod en løsning =)

Jeg har formateret min HD på min anden pc,og vil gerne lægge XP ind igen,så
fik jeg at vide at man først skulle lægge 98/ME eller 2000 ind og så vælge
opgrader på Xp,men det er den fulde version jeg har.
Jeg ville mene at hvis man først lagde en af de andre ind ville der ligge en
masse junk-filer og rode rundt.
Min Xp hedder XP Pro Corp.

Håber det var information nok jeg er lidt af en pc-mongol..
Mvh
Tømreren

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 12-02-03 16:29

> [...]
> opgrader på Xp,men det er den fulde version jeg har.
> Jeg ville mene at hvis man først lagde en af de andre ind ville der ligge
Hej
Må man blande sig i andres snak, nå ok jeg har et simpelt spørgsmål i denne
forbindelse.
Jeg vil skifte min gamle PC ud og overvejer at bruge en XP opdatering sammen
med min
Win98 se, som er på den gamle. Giver det, det samme resultat som en fuld
version?
Gunnar

Fra : Pico

Dato : 12-02-03 18:12

Gunnar Grooss wrote:
> [...]

Den udgave får du vist ikke meget respons på i denne gruppe

> [...]
> sammen med min
> Win98 se, som er på den gamle. Giver det, det samme resultat som en

Ja det er det samme, du installere bare din XP på den nye, når den så
spørger efter en tidligere Win henviseer du til CDdrevet hvor du har ilagt
din Win 98.
Pico

Fra : Tømreren

Dato : 12-02-03 19:24

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Den udgave får du vist ikke meget respons på i denne gruppe

Den hedder kun Xp pro,kan jeg se på coveret....
Det er ikke en ulovlig,den fulgte med min pc da jeg købte den.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 12-02-03 19:45

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder kun Xp pro,kan jeg se på coveret....
> Det er ikke en ulovlig,den fulgte med min pc da jeg købte den.

Hej

Du kan bare starte computeren med Windows XP cd'en. Under
installtionen bliver du spurgt hvor du vil installere XP, og der er
også mulighed for at slette og oprette partitoner/drev. Det eneste
du behøver er din XP Proffesional CD.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Tømreren

Dato : 12-02-03 20:12

> [...]
> installtionen bliver du spurgt hvor du vil installere XP, og der er
> også mulighed for at slette og oprette partitoner/drev. Det eneste

Ok..tak skal du have..
Tømreren