MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man Messenger fra XP ???
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 12-02-03 09:47

Hvordan fjerner man Messenger permanent fra XP ???

--
Mange hilsner fra

Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Klitgaard

Dato : 12-02-03 10:05

http://shor.ter.dk/337901406

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-02-03 10:13

On Wed, 12 Feb 2003 09:46:46 +0100, "Carsten Thomsen"
<cajuth@hotmail.com> wrote:

>Hvordan fjerner man Messenger permanent fra XP ???

<http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=fjerne+messenger+xp&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da>

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Neo.dk

Dato : 12-02-03 12:47

> Hvordan fjerner man Messenger permanent fra XP ???
>
> --
> Mange hilsner fra
>
> Carsten
> cajuth@hotmail.com

Den nemmeste løsning er efter min mening at installere xpantispy som du kan
finde her: http://www.xpantispy.de/

med XPantispy kan du konfigurere messenger efter dit behov, samt konfigurere
andre ting som du sikkert vil finde interessant.

Mvh Neo

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-02-03 14:27

> Den nemmeste løsning er efter min mening at installere xpantispy

Den nemmeste - javel. Så vil jeg ikke se hvordan du nemmest installerer nyt
hardware i din maskine =)
Spøg til sige - jeg vil sige det vil være nemmere at klippe følgende sætning
ind i START-->KØR.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Bemærk: Det er i en sætning. Dette vil fjerne messenger HELT.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : BFC Trekanten

Dato : 12-02-03 20:09

> Spøg til sige - jeg vil sige det vil være nemmere at klippe følgende
sætning
> ind i START-->KØR.
>
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kan man ikke bare bruge: tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows
komponenter -> scroll ned i bunden og fjern hakket ved messenger ???

Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-03 21:19

"BFC Trekanten" <trekanten@nethotel.dk> skrev :

>Kan man ikke bare bruge: tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows
>komponenter -> scroll ned i bunden og fjern hakket ved messenger ?

Den er der ikke, medmindre man selv gar lavet nogle andre
ændringer.

Fra : Madsen

Dato : 12-02-03 22:33

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Den er der ikke...

I WinXP SP1 er den, men ikke i den første udgave af WinXP.
Selvom man fjerner den i WinXP SP1 så bliver mappen med Messenger
ikke fjernet, så det er ikke helt gennemført kan man vist roligt
sige.

Madsen.

Fra : Chris

Dato : 12-02-03 14:23