MS Windows
briani 27239
"oleauto32.dll" is out of date ??
Fra : Stig Mogensen

Dato : 11-02-03 23:51

Hva' er det for en update jeg skal hente til en gammel Windows 98, der
opdaterer ovennævnte fil?

Windowsupdate er desværre ikke en mulighed, da maskinen ikke har
internetforbindelse.

/Stig

Fra : Peter

Dato : 12-02-03 09:05

Hej

Nå men du kan vel søge filen på en maskine, der har internetadgang -
downloade den på en diskette og vupti...:)

Peter

Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-02-03 18:07

> Nå men du kan vel søge filen på en maskine, der har internetadgang -
> downloade den på en diskette og vupti...:)

Ork ja....men ikke en Windows 98. Det tætteste jegk an komme, er en Windows
2000 Prof. UK.

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-02-03 11:01

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Hva' er det for en update jeg skal hente til en gammel Windows 98, der
> opdaterer ovennævnte fil?
>
> Windowsupdate er desværre ikke en mulighed, da maskinen ikke har
> internetforbindelse.

hva'? har du ikke internetforbindelse her i anno 2003?? det må vist være din
behagelige spøg - hvordan kan du så skrive i denne gruppe?

Hvis du kan det, kan du vel også hente den relevante opdatering ned fra
nettet?

Men ærlig talt: se at få dig en internetforbindelse - helst bredbånd - du
vil blive gladest for det i længden.
--
ahw

Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-02-03 18:06

> hva'? har du ikke internetforbindelse her i anno 2003?? det må vist være
> din behagelige spøg - hvordan kan du så skrive i denne gruppe?

Jeg skrev at maskinen ikke havde - underforstået den maskine med Windows 98
installeret.

> Hvis du kan det, kan du vel også hente den relevante opdatering ned fra
> nettet?

Tjah....hvis jeg vidste hvad den hed....derfor min originale post!

> Men ærlig talt: se at få dig en internetforbindelse - helst bredbånd - du
> vil blive gladest for det i længden.

Gab....

/Stig