MS Windows
briani 27239
Java eller VB virus ?
Fra : Mark Andersen

Dato : 11-02-03 22:08

Hej

Jeg oplever at rullebaren en gang imellem ruller op og ned og at der
trykkes enter en masse gange - helt automatisk. Jeg har firewall og
antivirus på pågældende PC, men der er nok smuttet noget VB script eller
Javavirus ind alligevel. Har forsøgt at reinstallere java fra både SUN og
MS - uden at prob forsvinder.

Nogen gode ideer til hvordan jeg får overvåget afviklingen af Java og VB
eller hvordan og hvorledes jeg slipper af med probs ?

MVH

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-02-03 22:29

Mark Andersen wrote :

> [...]
>
> Nogen gode ideer til hvordan jeg får overvåget afviklingen af Java og
> VB eller hvordan og hvorledes jeg slipper af med probs ?

jeg har af og til samme problem ... jeg tror personligt, at det skyldes en
fejl i min musedriver (MS Intellimouse Optical, operativsystem: WinXP UK).
Det varer dog ofte ikke mere end nogle sekunder, så det betyder ikke så
meget for mig.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk
Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.

Fra : Mark Andersen

Dato : 11-02-03 23:58

Jesper Stocholm
<skal.du.absolut.vise.min.emailadresse.ved.svar@stocholm.invalid> wrote
in news:Xns931FE4B759794spamstocholmdk@130.226.1.34:

> [...]
> operativsystem: WinXP UK). Det varer dog ofte ikke mere end nogle
> sekunder, så det betyder ikke så meget for mig.

Pudsigt, jeg har haft samme tanke om musen har også MS Intelli Opti og
W2K US. Og ja det varer kun et øjeblik hvor den flipper ud, men nogle gange
må rebootes for at stoppe den.
Vil prøve om nyeste driver løser prob.
Men hører fortsat gerne fra andre med samme prob?

MVH

Fra : Mark Andersen

Dato : 13-02-03 23:22

Jesper Stocholm
> [...]

> jeg har af og til samme problem ... jeg tror personligt, at det
> skyldes en fejl i min musedriver (MS Intellimouse Optical,

Nu har prøvet nye musedrivere. Alt kørte indtil jeg startede Xnews 5.04.25
og jeg er nu overbevist om det er den der flipper ud. Fik først problemerne
da jeg opgraderede fra forrige Xnews version. Så vi må nok en Xnews version
tilbage

MVH

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-02-03 15:30

Mark Andersen wrote :

> [...]
> 5.04.25 og jeg er nu overbevist om det er den der flipper ud. Fik
> først problemerne da jeg opgraderede fra forrige Xnews version. Så vi

det kan da godt være ... jeg bruger selv XNews version 5.04.25, så det kan
være, at der er noget om snakken ...

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 97,4%
http://www.spampal.org.uk/