MS Windows
briani 27239
Hvordan finder jeg exe filen?
Fra : Buster

Dato : 11-02-03 20:42

Jeg har fået et iriterende problem jeg ikke lige kan finde løsning på.
Kort efter at windows (XP) har åbnet skrivebordet, så åbner der sig et nyt
windue, mappen D:\Programmer.

Jeg kan ikke finde den exe fil der starter mappen op, i menuen start er der
ingen fil der kan forårsage denne opstart. Er der noget der kan lede mig på
sporet.
Hilsen

Ole

Fra : ASKF

Dato : 11-02-03 22:47

Buster ytrede sig i <3e4951fc$0$11035$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>ingen fil der kan forårsage denne opstart. Er der noget der kan lede mig på

Start -> Kør -> msconfig

Du skulle gerne kunne finde den under Startup fanen (ved ikke om den er
omdøbt i DK versionen).

Et lidt simplere (men mere overskueligt) program er "Startup Control
Panel" som kan hentes fra <http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml>.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen