MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CTL3D32.dll- forkert version?
Fra : Sib

Dato : 11-02-03 08:29

Hej NG

Hver gang jeg starter Windows-NT4sp6a kommer der en meddelelse om at der
køres med CTL3D32.dll og at dette er den forkerte version - denne version er
designet for Windows95...
Hvad kan jeg gøre for at slippe af med denne meddelelse??

SiB

Fra : Peter

Dato : 11-02-03 09:19

Hvad kan jeg gøre for at slippe af med denne meddelelse??

Hej

måske dette:

Fejlen er at MapInfo installationsprogrammet fejlagtigt har kopieret en NT
dll ind i windows/system biblioteket.

Løsningen er at finde en tilsvarende dll på en maskine af samme
operativsystem som på den fejlbehæftede maskine og kopiere den ind i
c:\windows\system.

peter

Fra : Leony

Dato : 11-02-03 09:47

"Sib" <Sib@no.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
> version er designet for Windows95...
> Hvad kan jeg gøre for at slippe af med denne meddelelse??

Du akn downloade NT versionen her:
http://www.techadvice.com/tech/C/CTL3D32.htm
der er også instrukser om hvordan den installeres.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/