MS Windows
briani 27239
Driverkonflikt mel. Dell Inspiron 8000 og ~
Fra : Sune Borch

Dato : 11-02-03 07:38

Jeg har netop opgraderet en Dell Inspiron 8000 (bærbar 700 Mhz PIII)
til WinXP og pludselig er der opstået et problem medt tastaturet, der
simpelthen ikke skriver det man beder det om...
Kan det være en driverkonflikt og ville det måske hjælpe at prøve at
geninstallere keyboardet?

- Sune

Fra : Leony

Dato : 11-02-03 09:51

"Sune Borch" <sune-remove@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop opgraderet en Dell Inspiron 8000 (bærbar 700 Mhz PIII)
> til WinXP og pludselig er der opstået et problem medt tastaturet, der
> simpelthen ikke skriver det man beder det om...

En klassisk fejl er at Num Lock er aktiveret.

> Kan det være en driverkonflikt og ville det måske hjælpe at prøve at
> geninstallere keyboardet?

Hvis ovenstående ikke er tilfældet er det et forsøg værd at
geninstallere.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Sune Borch

Dato : 11-02-03 21:52

>En klassisk fejl er at Num Lock er aktiveret.

Yep! Det er min tantes bærbare og hun ringede til mig, så jeg kunne
ikke se det- fejl 40. Fik det også at vide af en anden Dell ejer i
morges.
Nu er alt i skønneste orden igen.

Tak for hjælpen!

- Sune