MS Windows
briani 27239
Autofuldførelse
Fra : Klostervej

Dato : 11-02-03 07:21

Hej!
Jeg bruger autofuldførelse rigtig meget - specielt mht. formularer.
Men sommetider - f.eks. hvis man søger på Krak, så kommer jo også disse
navne med. Er der en liste somewhere, hvor man kan gå ind og slette nogle
enkelte, så man er fri for at slette alle?
Mvh
Dorthe

Fra : Leony

Dato : 11-02-03 09:48

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> disse navne med. Er der en liste somewhere, hvor man kan gå ind og
> slette nogle enkelte, så man er fri for at slette alle?

Når listen kommer. Bruger du piletasterne til at markere det du vil
slette. Tryk på delete og det skulle være væk for evigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Klostervej

Dato : 11-02-03 20:43

> "Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når listen kommer. Bruger du piletasterne til at markere det du vil
> slette. Tryk på delete og det skulle være væk for evigt.

1000-tak for svaret - så simpelt - og jeg har bare ærgret mig over et par
fejl, jeg havde fået lavet.... tak

Fra : Leony

Dato : 12-02-03 11:38

> 1000-tak for svaret - så simpelt - og jeg har bare ærgret mig over et
> par fejl, jeg havde fået lavet.... tak

Nogle gange bliver overrasket over hvor simpel en løsning kan være.
Velbekomme.