MS Windows
briani 27239
IIS vil ikke (gen)starte
Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 10-02-03 18:49

Hey gruppen

Jeg har netop opdaget at min IIS (version 5.1 - da jeg kører XPpro Eng) ikke
vil starte for www-servicen.

Når jeg forsøger fra IIS-admin systemet får jeg denne fejlmeddelse:
"The service did not respond to the start or control request i a timely
fashion"

Hvis jeg forsøger at starte den service der hedder "World Wide Web
publishing" (som jeg mener skulle være det samme) fra Services-systemet (når
jeg skrivet "systemet" er det i mangel på et bedre ord... de vinduer man
åbner fra "administrative tools" fra kontrolpanelet) får jeg denne
fejlmeddelelse:

"error 1717 - The interface is unknown"

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem.

--
Søren Pedersen
Stud.Scient. AAU

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 10-02-03 18:53

Hov - glemte et par oplysninger:

For det første så har jeg haft IIS til at køre,
Og for det andet så har jeg forsøgt at følge de råd der står her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q295162& ... som
kort fortalt går ud på at give administratorne "full kontrol"- og ejerskabs-
rettigheder over et eller andet obskurt bibliotek...

Søren