MS Windows
briani 27239
USB keyboard ??
Fra : Thomas

Dato : 10-02-03 18:11

Hej.
Har fået et fint multimedia keyboard fra logitech, men har fået et problem.
Hvis nu min scandisk finder nogen problemer under en kørsel efter en uheldig
slukning, så virker dette USB-Keyboard ikke på daværende tidspunkt før alle
drivere osv. er loadet ind langt senere i windows opstarten.

Derfor skal jeg hvis scandisk finder problemer, ud og finde et gammelt
keyboard og sætte det på PC'en for at komme videre.
Musen virker jo heller ikke på dette tidspunkt.

Kan dette virkelig være eneste udvej...?
Nogen kommentare ??

Thomas.

Fra : Martin K

Dato : 10-02-03 18:43

Thomas wrote:
> Kan dette virkelig være eneste udvej...?

Det kan ikke være helt rigtigt... jeg har da også et Logitech Keyboard der
er tilsluttet via USB, her er ingen problemer. Hverken i BIOS eller noget...

--
Martin K

Fra : Thomas

Dato : 10-02-03 19:41

Hmmm.
Nu er hele systemet helt nyt, men checkede lige med bios.
Der virker mit keyboard ganske fint...Skummelt.
Må forsøge at forske lidt i det.

Thomas.