MS Windows
briani 27239
installer 98se
Fra : Jorgen

Dato : 10-02-03 02:23

Tak for hjælpen

Jeg gjorde som du skrev og det virket,
på nær at jeg kunne formater c:
der måtte jeg installer en dos 6,2
og har nu fået installer win 98se
og jeg har kørt Microsoft nogen gange,
med har stadigvæk problemer med grafik kort
der er kun 16 farver og skærmområde 640 gange 480
det er alt for stor til min barbær computer.
hvad kan jeg gøre ?

Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-03 03:06

"Jorgen" <j.bodholdt@post12.tele.dk> skrev :

>med har stadigvæk problemer med grafik kort
>der er kun 16 farver og skærmområde 640 gange 480
>det er alt for stor til min barbær computer.
>hvad kan jeg gøre

Du skal finde grafikkortdriver til dit grafikkort, du kan sikkert
finde den på Compaqs hjemmeside, hvis det er den tråd, jeg husker
spørgsmålet gik på.

Hvis du havde svaret på indlæg i samme tråd, så havde det været
nemmere lige at se, fremfor at starte en ny tråd.