MS Windows
briani 27239
Windows XP
Fra : PMa

Dato : 09-02-03 21:23

Hej
Er der et godt råd til følgende problem. ?

Windows XP finder ikke skærmkort og COM 1 og 2
Skærm. AOC 7GLR
skærmkort S3 trio3d/2

Det er ikke lykkedes mig at finde drivere den vil acceptere.

Hvad gør jeg så ?

På forhånd tak.

PMa

Fra : Klander

Dato : 09-02-03 23:48

"PMa" <pma@nypost.dk> wrote in message
> [...]
> Skærm. AOC 7GLR
> skærmkort S3 trio3d/2
>
> Det er ikke lykkedes mig at finde drivere den vil acceptere.

1 spørgsmål
Med det grafikkort hvor gammel er din pc, jeg spørger fordi det er vist
længe siden
et sådan grafikkort er brugt / solgt, ang. com 1&2 burde den kunne finde.
Men igen hvis din pc er en gammel "hund" er det nok derfor.
Men hvad mærke er din pc og hvor Gammel er den.

Kurt