MS Windows
briani 27239
f-disk og formatering i xp
Fra : René B

Dato : 09-02-03 16:17

hej

Hvordan f-disk'er " partitionering " jeg nr 2 ny HD i xp. Bios finder den
men jeg kan ikke få xp til at se den ?

MVH

René

Fra : Claus Rømer

Dato : 09-02-03 16:37

Hej Rene.
Hvis du H-klikker på denne computer og vælger administrer så kommer der en
administrations "menu" frem der under er der noget der hedder disk
håndtering og der kan du oprette/formaterer partitioner.
Claus.

Fra : René B

Dato : 09-02-03 18:00

> [...]
> administrations "menu" frem der under er der noget der hedder disk
> håndtering og der kan du oprette/formaterer partitioner.

Hej Claus

Tak det prøver jeg.

MVH
René