MS Windows
briani 27239
nul luk og genstart i XP Pro
Fra : Tømreren

Dato : 09-02-03 10:10

Jeg kan hverken lukke eller genstarte min pc mere... jeg har læst at man
bare skal disable USB i Bios,,,men dem bruger jeg jo??

Mvh
Tømreren

Fra : Leony

Dato : 09-02-03 12:09

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan hverken lukke eller genstarte min pc mere... jeg har læst at
> man bare skal disable USB i Bios,,,men dem bruger jeg jo??

Prøv at geninstallere.
Hvis dette ikke er noget du ønsker, så må vi have lidt flere detaljer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Tømreren

Dato : 09-02-03 15:47

> Prøv at geninstallere.
> Hvis dette ikke er noget du ønsker, så må vi have lidt flere detaljer.

Det vil jeg helst ikke,,
Jeg køre som sagt Xp Pro,når jeg trykker på luk eller genstart står den bare
og hænger,dette sker også når jeg har lagt noget nyt ind og min pc selv skal
lave en genstart,den kan dog godt gå i dvale.
Mvh
Tømreren

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 09:59

> [...]
> den bare og hænger,dette sker også når jeg har lagt noget nyt ind og
> min pc selv skal lave en genstart,den kan dog godt gå i dvale.

Du kan prøve at læse lidt på denne side, måske er der noget der kan
hjælpe:
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Går selvfølgelig ud fra at du har installeret alle opdateringer, SP1 og
lignende.

Fra : Peter

Dato : 10-02-03 00:34

:
[...]

du kan sagtens installere oveni uden at der sker noget (det helt store)...
ikke at jeg tror det hjælper.
Du skriver ikke om du har kunne lukke og genstarte før eller om det er
periodisk - ret væsentlige detaljer. Jeg ville, uanset svar, prøve nogle af
Microsofts egne nyhedsgrupper hvor der sidder supportere fra Microsoft.
newsserveren hedder iøvrigt news.microsoft.com (news:\\news.microsoft.com
<-- tryk her).

Hilsen fra Peter