MS Windows
briani 27239
"Der opstod en fejl - ønsker du at debug" ~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-02-03 18:23

Et hurtigt spørgsmål:

Er det ikke muligt at slå den debug-ting fra i Explorer, der konstant
kommer med "Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen"?

\Mandal

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-02-03 18:31

On Sat, 8 Feb 2003 18:23:25 +0100, "Brian Fisker [8900]"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

>Et hurtigt spørgsmål:

Et hurtigt svar:

>Er det ikke muligt at slå den debug-ting fra i Explorer, der konstant
>kommer med "Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen"?

Ja:

Internetindstillinger | Avanceret:
[v] Deaktiver scriptfejlfinding

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-02-03 18:59

Peter Loumann wrote:
> Internetindstillinger | Avanceret:
> [v] Deaktiver scriptfejlfinding

Takker! - Hvorfor har jeg dog ikke undersøgt det noget før?!

\Mandal

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-02-03 23:18

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message

> Takker! - Hvorfor har jeg dog ikke undersøgt det noget før?!

Jeg har samme problem, og kan rette det på samme måde, men efter en dag
eller 2 er det tilbage igen.

Nogen der ved hvorfor?