Side i pixel eller procent!
Fra : Trine

Dato : 20-01-01 17:04

Hjælp !

Jeg er igang med min første hjemmeside, og støder hele tiden på nye
problemer.
Mit nuværende problem er at når jeg formindsker det vindue min hjemmeside
vises i rykkes alt indholdet, tekst billeder osv. rundt, så hele mit
nydeligt arrangerede layout ryger sig en tur !

Jeg har fået at vide at det muligvis er noget med at siden skal vises i
procent istdet for pixels, men jeg kan ihvertfald ikke finde noget om dette
under "egenskaber for side".

Jeg fik den lyse idé her idag at sætte hele siden ind i en tabel med én
række og én kolonne, for her kan man da vælge procent frem for pixels under
"egenskaber for tabel", men ak det duede heller ikke.
Jeg har lagt en kladde til min hjemmeside ud på nedenstående adresse, da det
nok er lettere at se problemet på den måde :
http://users.cybercity.dk/~bse32600/ (Vælg "hestene" og derefter "Contiki-T"
for at se det bedste eksempel på "uordenen")

Håber nogen kan hjælpe mig med et svar, gerne skåret ud i pap

Trine