MS Windows
briani 27239
xp har installeret sig på begge partitione~
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-02-03 01:01

Jeg har just gennemført en totaloprydning på computeren. Alt blev slettet og
win xp pro installeret igen - men nu er den sku på begge partitioner!
Det er vist ikke menigen ... skal jeg bare starte forfra eller er det en
eller anden genvej?

ras

Fra : Benny Dein

Dato : 08-02-03 19:48

Det er vel nemmere at finde ud af hvilken partition den booter fra og så
nøjes med formatere den anden.

Mvh. Benny

Fra : Pico

Dato : 08-02-03 20:01

Rasmus Carlsen wrote:
> [...]
> slettet og win xp pro installeret igen - men nu er den sku på begge
> partitioner! Det er vist ikke menigen ... skal jeg bare starte forfra

Du har ikke haft slettet den første og så ikke bemærket at XP
installerede sig på den anden partion.
Kør en format på disken og installer igen.
Pico

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-02-03 20:53

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke haft slettet den første og så ikke bemærket at XP
> installerede sig på den anden partion.
> Kør en format på disken og installer igen.

- i know ... er just genneført Jeg blev da godt nok helt forvirret! Nu
er det bare om at få hentet alle de drivere, programmer, updates og den
slags, man i tidens løb har fået installert ...

ras