MS Windows
briani 27239
Størrelse på thumbnails XP explorer
Fra : Benny Dein

Dato : 07-02-03 22:10

Hej

Er der nogen der ved, om man ved at pille i registrerings databasen kan
ændre på størrelsen på XP's visning af thumbnails (kaldet store ikoner) i
explorer.

Mvh. Benny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-03 23:39

"Benny Dein" <bennyremove@thisdein.dk> skrev :

>Er der nogen der ved, om man ved at pille i registrerings databasen kan
>ændre på størrelsen på XP's visning af thumbnails (kaldet store ikoner) i
>explorer.

Et eller andet sted kan du, men jeg ville foretrække at bruge
TweakUi til det.

<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>

Fra : Benny Dein

Dato : 08-02-03 19:44

> Et eller andet sted kan du, men jeg ville foretrække at bruge
> TweakUi til det.

Tak for det. Nogle gange ligger løsningen lige for næsen af en.

Benny