3310 simlock
Fra : Henrik Frandsen

Dato : 14-03-01 11:39

hej alle

Er der en som kan fortælle mig hvordan man klare simlocken på 3310, V402
jeg er en gammel rot, så det skal være på et sprog som jeg kan forstå.

hvad skal bruges?
hvordan gør man?

Fra : Anders Winther

Dato : 14-03-01 15:47

> hvad skal bruges?
> hvordan gør man?

Jeg vil anbefale dig at få en til at gøre det for dig..
Det kan gøres for 150 kr.. Og det udstyr der skal bruges løber nok op i
omkring 900-1000 kr.. Nogen har vist fundet det billigere.. For ikke at tale
om besværet med at finde softwaren der skal ind i mobilen..

Jeg fik ordnet min på et par dage..

Mvh.
Anders Winther

Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-01 16:36

kablet uden nokia stik, kan laves for 50,- vil jeg tro i rå materialer