MS Windows
briani 27239
Diskcopy?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 07-02-03 18:45

Hej Allesammen !

I winME har man Diskcopy A: B: - men hvad har man så i stedet for i WinXP?

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-02-03 19:37

In dk.edb.system.ms-windows, Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk> says...
> I winME har man Diskcopy A: B: - men hvad har man så i stedet for i WinXP?

Har man ikke diskcopy i XP?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-03 21:38

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en
meddelelse news:MPG.18ae1b4f995fa633989ae5@news.tele.dk...
> In dk.edb.system.ms-windows, Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk>
says...

> Har man ikke diskcopy i XP?

Jo da - alle de gode gamle dos-kommandoer virker heldigvis
fint stadigvæk.

Men den vil vist ikke godtage diskcopy a: b: hvis der ikke er
et b: drev som man kunne tidligere ?

Så man skal bruge diskcopy a: a:

Det virker fint fra en kommandoprompt......

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-02-03 09:04

Jan wrote:
> Men den vil vist ikke godtage diskcopy a: b: hvis der ikke er
> et b: drev som man kunne tidligere ?
>
> Så man skal bruge diskcopy a: a:
>
> Det virker fint fra en kommandoprompt......

Hej Jan & Jesper !
Tusind tak for hjælpen, jeg var ikke klarer at man kunne bruge diskcopy A:

Med venlig hilsen og fortsat god weekend til jer
fra
OveK.