MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
format c: om et øjeblik ... et sidste råd?~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-02-03 17:47

Om få øjeblikke har jeg tænkt mg atskrive format c:

Er der et eller andet jeg skal være opmærksom på?

Disken har to partitoner ... C til xp og D til alt det andet. Og jeg kan se,
at C er NTFS og D er FAT 32 ... skal det bare forblive sådan?

ras

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-02-03 19:35

In dk.edb.system.ms-windows, rasmus carlsen <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk>
says...
> Disken har to partitoner ... C til xp og D til alt det andet. Og jeg kan se,
> at C er NTFS og D er FAT 32 ... skal det bare forblive sådan?

Jeg vil foretrække NTFS og _kun_ NTFS.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-02-03 20:01

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil foretrække NTFS og _kun_ NTFS.

- det har jeg hørt flere sige, så det råd følger jeg ... men jeg kan sku
ikke få maskineriet til at boote fra cd ...

ras