MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjernstyring af PC
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-02-03 15:11

Jeg kunne godt tænke mig at kunne fjernstyre min brors PC (Win2k+Office XP)
fra min egen PC (WinXP+OfficeXP). Jeg er klar over, at det er muligt via
MSN Messenger at bede om hjælp, men jeg bruger ikke dette program (bruger i
stedet Trillian) til at chatte med. Spørgsmålet er derfor - hvordan
fortæller min brors PC min PC, at den gerne vil have hjælp ? Det ville være
dejligt, hvis det kunne ske uden at jeg skulle til at bruge MSN Messenger
til det.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 97,4%
http://www.spampal.org.uk/

Fra : jens

Dato : 07-02-03 15:55

"Jesper Stocholm"
<skal.du.absolut.vise.min.emailadresse.ved.svar@stocholm.invalid> skrev i en
meddelelse news:Xns931B9A88CAD2Aspamstocholmdk@130.226.1.34...
> [...]
være
> dejligt, hvis det kunne ske uden at jeg skulle til at bruge MSN Messenger

Brug Radmin.......

mvh Jens

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 07-02-03 16:05

Jesper Stocholm wrote:

> [...]
> PC, at den gerne vil have hjælp ? Det ville være dejligt, hvis det
> kunne ske uden at jeg skulle til at bruge MSN Messenger til det.

VNC
http://www.uk.research.att.com/vnc/

Godt og gratis.

--
Magnus Pedersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-02-03 11:01

Magnus Pedersen wrote :

> VNC
> http://www.uk.research.att.com/vnc/

er dette mærkbart bedre end den i Windows indbyggede mulighed for
fjernstyring ? Jeg fik det testet i weekenden (den fra Windows), og det ser
jo sådan set ud til at virke fint.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk