MS Windows
briani 27239
2 profiler i Xp
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-02-03 12:56

Hejsa
Jeg er for første gang ved at lege med 2 profiler.
Jeg kører FAT32 og kan derfor åbenbart ikke lave rettigheder.
Men det er jo skod at mailprogrammet automatisk importere min
adressebog. Det hænger vel sammen med at det er de samme programmer vi
bruger, men kan man ikke lave det om?

Er der nogen genreller gode idéer ang. flere profiler?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter

Dato : 07-02-03 13:30

Du kan ikke lave konkrete grupperegler med FAT32 - det er kun muligt med
NTFS
Jeg skulle da mene at Outlook Express skulle være brugerafhængig...
Desuden har jeg droppet OE og skiftet til IncrediMail

:

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-02-03 13:41

On Fri, 7 Feb 2003 13:29:59 +0100, "Peter" <wont@tell.you> wrote:

> [...]
>Jeg skulle da mene at Outlook Express skulle være brugerafhængig...
>Desuden har jeg droppet OE og skiftet til IncrediMail

Jeg bruger The Bat.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-02-03 13:44

Peter wrote:
> Desuden har jeg droppet OE og skiftet til IncrediMail

Det ser ud til at være et rimelig belastende program,
hvis det ser ud som demoen her:
<http://www.incredimail.com/english/>
- Mere belastende 3D effekter er da aldrig set før i et
program!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-02-03 14:04

On Fri, 7 Feb 2003 13:43:32 +0100, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

> [...]
>hvis det ser ud som demoen her:
><http://www.incredimail.com/english/>
>- Mere belastende 3D effekter er da aldrig set før i et

Ja sikke en gang pop?
The Bat! kan klart anbefales. Det har utrolig mange funktioner og
bestemt ikke tungt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter

Dato : 10-02-03 00:14

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message
: Peter wrote:
[...]
: --
: Mvh.
: Mikael Nørrelund
:
: Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Jeg ser ingen 3D-effekter nogle steder... hmmm. Programmet fungere
udemærket - kender flere der bruger det og har kun hørt possitivt =) de
såkaldte små effekter der er i 3D er skam ganske underholdene og faktisk
ikke irriterende. Desuden kan de slås fra hvis det bliver et problem.
Selvfølgelig hvis du gerne vil have et tørt program så er IncrediMail nok
ikke lige sagen. Jeg bruger det fordi notifierne er sjove og fordi det
understøtter Hotmail

Desuden mener jeg at sætningen:

"
[...]

....er mindst lige så poppet og underlig at høre på. Det er muligt at deres
demo ikke sælger, smagssag, men programmet fungere og det er lissom det jeg
går efter (i betragtning af OE)
Hilsen fra Peter