MS Windows
briani 27239
Ændre bithastighed i MediaPlayer ?
Fra : Familien Dahlmann-Ha~

Dato : 07-02-03 05:11

Hej

Kan nogen hjælpe mig med at oplyse om, hvordan jeg ændrer (øger)
bithastigheden, når jeg eksempelvis hører DR P3 i Win. MediaPlayer. Den
afspilles med 28 Kb/sek, men den kan også afspilles med 64 kb/sek. Jeg kører
Win XP og opgraderet min Media Player for nyligt, og nu kan jeg ikke ændre
bithastigheden, som jeg kunne før.

Også hvis jeg bruger den FlashPlayer, som anvendes til at afspille P3 på
DR´s hjemmeside, giver denne mulighed for at vælge bithastighed.

Mvh.

jacob@dahlmann-hansen.dk

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 07-02-03 12:19

Familien Dahlmann-Hansen wrote:

> [...]
>
> Også hvis jeg bruger den FlashPlayer, som anvendes til at afspille
> P3 på DR´s hjemmeside, giver denne mulighed for at vælge

http://www.dr.dk/netradio/?venstre=true

Vælg det rigtige link nederst på siden.

--
Magnus Pedersen

Fra : Familien Dahlmann-Ha~

Dato : 07-02-03 19:18

Beklager, men det er sgu da næsten ikke til at hitte rede i alle de
nyhedsgrupper, når man blot er en amatør........!

Jacob D-H

"Familien Dahlmann-Hansen" <familien@dahlmann-hansen.dk> skrev i en
meddelelse news:3e4331bd$0$71644$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Familien Dahlmann-Ha~