MS Windows
briani 27239
? Microsoft Windows XP Home Edition DK (Up~
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 06-02-03 23:03

Hej,

Er der nogen der har en mening om lovligheden og værdien af produktet
Microsoft Windows XP Home Edition DK (Upgrade) som kan findes på
edbpriser.dk til under en tusse?

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-02-03 23:10

Hej Lars Jakobsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Er der nogen der har en mening om lovligheden og værdien af produktet
> Microsoft Windows XP Home Edition DK (Upgrade) som kan findes på
> edbpriser.dk til under en tusse?

Det afhænger af, hvor meget under 1000 kr. det er

Zitech (<http://www.zitech.dk/>) sælger den til godt 1100 kr. inkl.
moms, så et par hundrede eller så under de 1000 kr. lyder da meget
normalt.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 07-02-03 08:26

Hvad mener du lige??? jeg har selv sådan en "sveske" den virker da godt
kostede nogenlunde det samme da jeg købte den på udgivelsesdagen, men da det
er en upgrade kræver det selvfølgelig at du har en win98 eller lignende for
at kunne installere den, men igen jeg forstår ikke lige hvad du mener???

Jørgen