MS Windows
briani 27239
ikonstørrelser
Fra : Dr. Leo Lummerkrogh

Dato : 06-02-03 14:51

Har windows98. Automatisk kommer store ikoner. Jeg vil gerne ændre til
"oversigt", og kan gøre det for hevr enkelt mappe, men når jeg logger af og
logger på igen er jeg tilbage til store ikoner, der vist nok er en default
setting. Hvordan ændrer jeg til "oversigt", således alle mine ikoner
automatisk kommer op på denne måde??

--
Keep on posting

Fra : Madsen

Dato : 06-02-03 16:27

Dr. Leo Lummerkrogh skrev:

> [...]
> vist nok er en default setting. Hvordan ændrer jeg til "oversigt",
> således alle mine ikoner automatisk kommer op på denne måde??

Stil en mappe som du gerne vil have det og gå op i Funktioner >
Mappeindstillinger > Vis > 'Som pågældende mappe', eller noget i
den stil.

Madsen.

Fra : Dr. Leo Lummerkrogh

Dato : 07-02-03 17:55

MANGE TAK, Hr. Madsen. That did the trick......

--
Keep on posting