MS Windows
briani 27239
Fejl i msmqocm.inf
Fra : Michael

Dato : 06-02-03 09:48

Hej
Jeg har et problem i min XP.
Når jeg går ind i tilføj/fjern programmer, som kommer der en box med
beskeden.
"Kan ikke åben msmqocm.inf"
Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette problem?

Mvh
Michael

Fra : BB

Dato : 06-02-03 10:57

"Michael" <juul@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskeden.
> "Kan ikke åben msmqocm.inf"
> Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette problem?

Jeg har ikke denne fil i min XP?
Men se her:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=Xns928B9
B42672C5praythechurchcom%40198.164.200.20&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3Dmsmqocm.
inf%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda%26btnG%3DGoogle-s%25C3%25B8gning

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 11:30

"BB" <BB@tdcnospamadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inf%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda%26btnG%3DGoogle-s%25C3%25B8gning

Tak for din hjælpe, det var ikke lige den løsning som virkede.

Men den her:
http://groups.google.com/groups?q=msmqocm.inf&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=G
oogle-s%C3%B8gning

Michael

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 12:20

Nu kommer der et andet problem.
Jeg vil installere IIS på min win xp, men nu mangler filen admxprox.dll på
cden.
Og jeg kan ikke finde noget, jeg kan bruge på google.
Nogle der måske har filen admxprox.dll 6.0.2600.1 ??

Michael

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 06-02-03 14:20

Michael wrote:

> [...]
> admxprox.dll på cden.
> Og jeg kan ikke finde noget, jeg kan bruge på google.
> Nogle der måske har filen admxprox.dll 6.0.2600.1 ??

Hvis der mangler filer på din cd så kantakt MS og få den byttet, det
kan da ikke være rigtigt at et styresystem du har købt og betalt
ikke er komplet.

--
Magnus Pedersen

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 14:34

"Magnus Pedersen" <mgpeder@hotmail.com> skrev i en meddelelse >

>Hvis der mangler filer på din cd så kantakt MS og få den byttet, det
> kan da ikke være rigtigt at et styresystem du har købt og betalt
> [...]

Jeg ved ikke om det er en fejl, for jeg har set samme spørgsmål, både til
win xp og win nt samt win2000. når man søger på google.
Men har ikke kunne finde noget brugbart.

Michael

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 18:56

Har løst problemet, med en ny XP