MS Windows
briani 27239
Cloning af harddisk
Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-02-03 23:47

Jeg skal clone mit C:\ drev til en ny HD.

Mit nuværende C:\ drev er primary master og den HD jeg skal clone til er
så secondary master. Men, primary er også en basic volume, og secondary
er så dynamic. Begge diske er NTFS. Primary er på 46 gig og secondary er
på på 120 gig. Hvorfor kan jeg ikke clone fra basic til dynamic? Og
hvordan kan jeg evt. løse det?

Jeg har Partition Magic, men har endnu ikke brugt det endnu. Bruger Disk
Management under Windows 2000.

Det er forresten Norton Ghost 2001 jeg bruger fra en bootdiskette.

Fra : Never Winternights

Dato : 06-02-03 08:27

Det er fedeste og nemmeste måde at gøre det på ved at bruge Acronis Migrate
Easy < http://www.acronis.com/products/migrateeasy>

Mvh,
NWN

Checked by Norton Antivirus (http://www.symantec.com).