MS Windows
briani 27239
Win XP og Win 98 - Hjælp!
Fra : preben kaas

Dato : 05-02-03 20:57

Jeg har både win XP og Win 98 på samme PC men naturligvis på hver sin
partition.
Indtil i dag har det virket upåklageligt.

Men så har jeg fjols indlæst et eller andet, som jeg troede var en
driver til grafikkort og nu kan jeg ikke starte Win 98.

Jeg får at vide at jeg skal genstarte og når jeg gør det bliver det i
fejlsikret tilstand, som jeg ikke kan finde ud af at bruge til noget
for jeg aner ikke hvad der blev indlæst forkert.

Hvad gør jeg mon?
Nogen som har et godt bud efter disse sparsomme oplysninger?
Kan jeg evt. formatere drev H med Win 98 fra Win XP eller hvordan
gøres det?

Håber en eller anden kan hjælpe lille mig, som kun er god til
komputeren når den virker.

mvh
Preben