MS Windows
briani 27239
defragmentering
Fra : gruffo hin grumme

Dato : 05-02-03 16:30

-- Jeg kan kun defragmentere, hvis jeg går ind i: msconfig, og finder
fanebladet: start, og sletter alle tjektegn ud for de forskellige
programmer.
Er der en nemmere måde ?
Gruffo Hin Grumme

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-03 17:17

gruffo hin grumme <brorson@ECIMMjoergensen.tdcadsl.dk> (slet
ECIMM) skrev :

>-- Jeg kan kun defragmentere, hvis jeg går ind i: msconfig, og finder
>fanebladet: start, og sletter alle tjektegn ud for de forskellige
>programmer.

Alt+Ctrl+Del
Afslut alt undtagen Explorer.

Slå pauseskærm og virusprogram fra.

Eller start op i fejssikret tilstand, som regel med F8.

Eller lav en ms-dos startdiskette ved at smide en diskette i,
formater og ms-dos startdiskette.
Kopier defrag.exe fra din windowsmappe ind på disketten.
Boot op på den og start defrag.exe.

Fra : Thore Sorensen

Dato : 07-02-03 15:36

On Wed, 05 Feb 2003 17:16:42 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>formater og ms-dos startdiskette.
>Kopier defrag.exe fra din windowsmappe ind på disketten.

....eller vælg den nemme løsning: Installer EndItAll.exe...og kør den...

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952

Croma 2.0ie 1993
Pluto 1.2 1996
Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-02-03 17:30

On Fri, 07 Feb 2003 15:35:54 +0100, Thore Sorensen <dinotec@pc.dk>
wrote:

------------------CUT----------------

>...eller vælg den nemme løsning: Installer EndItAll.exe...og kør den...
Og den er en del af winXP ?
/hans

Fra : Thore Sorensen

Dato : 08-02-03 12:28

On Fri, 07 Feb 2003 17:29:31 +0100, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>On Fri, 07 Feb 2003 15:35:54 +0100, Thore Sorensen <dinotec@pc.dk>
>wrote:

>Og den er en del af winXP ?

Nejda...så skulle den jo ikke installeres...
....men nu meldes der ingenting om hvilken version der bruges

Man kunne jo klippe/klistre navnet EndItAll.exe i søgefeltet på Google,
og finde 28 links...