MS Windows
briani 27239
Jobliste i Win XP
Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 05-02-03 12:09

Kan man ikke få ydeevne-vinduet fra XP's jobliste til at starte op sammen
med windows og blive i systray?
mvh Klaus

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 05-02-03 12:37

Klaus Jacobsen wrote:

> Kan man ikke få ydeevne-vinduet fra XP's jobliste til at starte op
> sammen med windows og blive i systray?
> mvh Klaus
Jo, kast en genvej til taskmgr.exe i din startupmappe og sæt hak i
start minimeret og minimer til systray i taskmanager.

(mener det var sådan jeg gjorde det)

--
Magnus Pedersen

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 05-02-03 13:23

Hvor ligger startupmappen?
Og hvor skal jeg sætte de hak. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står
start minimeret.
Klaus

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 05-02-03 16:12

Klaus Jacobsen wrote:

> Hvor ligger startupmappen?

Start-programmer-startup (eller noget i den stil, har ikke siddet
ved en windows-maskine i et stykke tid)

--
Magnus Pedersen

Fra : Pico

Dato : 05-02-03 17:31

Klaus Jacobsen wrote:
> Hvor ligger startupmappen?
> Og hvor skal jeg sætte de hak. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor
> der står start minimeret.

Det er mappen start han mener. Den ligger hos mig i XP som vist nedenfor:

C:\Documents and Settings\Ib Pico\Menuen Start\Programmer\Start

Genvejen skal du højreklikke på og et eller andet sted er der et felt hvor
der står Kør: ud for en rullemenu, her vælger du minimeret.

Pico

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 05-02-03 18:18

Pico wrote:

> [...]
>
> Genvejen skal du højreklikke på og et eller andet sted er der et
> felt hvor der står Kør: ud for en rullemenu, her vælger du
Tak skal du ha, det var noget bedre forklaret end hvad jeg magtede

--
Magnus Pedersen