FP2000 & indkøbskurv
Fra : Schwartzlose

Dato : 20-01-01 15:18

Jeg søger information om hvorledes man laver en "indkøbskurv" -funktion i
FP2000. Kan det overhovedet lade sig gøre ?
Kan man læse om metoden købe en komplet løsning nogen steder ?

mvh

Schwartzlose

Fra : Andreas Paasch

Dato : 20-01-01 15:37

Software findes der massevis af, men uden en nærmere angivelse af hvad du
konkret vil, og eventuelt om du vil køre frames og hvormange, er det svært
at vejlede eller bare give en ide om noget som helst.

Jeg har et komplet javascript liggende, der indeholder alt der skal bruges.
Det er freeware, dog begrænset til 2 frames. Beskrivelsen er nem at læse -
engelsk - og så meget forklaret, at det er simpelt at bruge.

Men, det afhænger jo af, hvad du vil.

Andreas

Fra : Schwartzlose

Dato : 22-01-01 21:42

Hej Andreas

Hvad vil jeg ? Tjaa jeg har i hvertfald 3 frames på min side, og jeg vil
gerne kunne modtage visa/dankort og styre betalingerne via PBS. PBS kræver
vist certificeret software osv. men hvad gør man ?

PS. Mit web-hotel ligger hos Worldonline.

mvh

Ken

:

Fra : Tom Laursen

Dato : 23-01-01 19:20

Hvis du mangler indløsningssted for Dankort check hos pay.freeway.dk de har
en gratis gateway. Men husk at PBS skal godkende DIG først evt. gennem din
bank.

mvh
Tom
www.bottleshop.dk

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-01-01 21:50

Jeg har haft lidt meget at se til så ....

Men om ikke andet, hvis ikke min hukommelse snyder mig for meget er det
sådanne med netbetalinger vha. Dankort, at enten skal du bruge licenseret
software, dvs. PBS godkendt eller du skal have din godkendt af PBS. Uanset
hvad koster det kr. 15.000,- som minimum.
Derfor, hvis du vil have netbetalinger med, skal du finde den rette løsning
og sidst men ikke mindst, sørg for at du har adgang til SSL hos din
webudbyder !!! - Ellers må du redelegere når du har butikken.

Jeg kan godt sende dig mit javascript som zip-fil, hvis du vil se den jeg
har liggende ...

Andreas

-------------
Visit the CMM Forum's FAQ : http://www.Paasch.Net/forumFAQ/
- verified for Microsoft Internet Explorer 5.x, Netscape Navigator 4.7x,
Amaya 4.x, Opera 3.6x

Fra : ksw@leo-pharma.com

Dato : 24-01-01 14:15

Hej igen

Jo tak for tilbuddet, men jeg har ikke en snus forstand på Javascript
Så jeg tror at jeg vil søge lidt support fra Worldonline - min
udbyder.
mvh

Ken

PS. Kender du www.synonym.dk ? Kan det bruges til noget ?

Ken

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-01-01 14:50

Ken,

du behøver absolut ikke kendskab til javascript for at bruge min 2-frame
løsning.
Den del der ligger i selve javascript er beregningsmodulet. Resten er i html
og derfor kan du ændre det som du vil.
Beskrivelsen der følger med på engelsk er ganske enkelt at forstå, også
hvordan du tilføjer flere sider mv.
Det kan ikke skade at se på det .....

Andreas

Fra : ksw@leo-pharma.com

Dato : 24-01-01 15:33

Hej

Jeg er naturligvis nysgerrig, og du er mere end velkommen til at sende
den til mig på: ken-charlotte@image.dk

Tak for hjælpen !

mvh

Ken