MS Windows
briani 27239
Ingen standby i XP -hvorfor ?
Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 04-02-03 15:25

Min standby virker ikke korrekt i winXP Pro - winXP Pro siger bare at "winXP
forbereder standby" og så sker der ikke mere og den kan ikke vækkes - så
PC'en skal genstartes.
Men hvis jeg sætter min PC i dvale og starter den op efter dvale virker
standby ! - men hvis jeg så senere slukker og tænder eller genstarter PC
virker standby ikke. Jeg har hørt at standby ikke virker i alle windowsXP
versioner.
Nogen forslag ?
-Niels-

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 04-02-03 19:09

Slet ingen der ved noget - for det er lidt irriterende !!
-Niels-

Poul Erik Pedersen <p.e.pedersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p4Q%9.3267$LK4.2578@news.get2net.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-02-03 19:43

"Poul Erik Pedersen" <p.e.pedersen@get2net.dk> skrev :

>Slet ingen der ved noget - for det er lidt irriterende !!

Topcitering er også irriterende og at du ikke har fået rettet di
OE til at bruge Re: istedet for Sv: er også irriterende.

Fra : Madsen

Dato : 04-02-03 19:26

Poul Erik Pedersen skrev:

> Slet ingen der ved noget - for det er lidt irriterende !!

Det er svært at sige, for det kan være mange ting. Det kan være
programmer eller drivere som ikke er kompatible med WinXP.
Det kan være tilkoblede USB-enheder som XP ikke kan slukke for.
Det kan være din BIOS som WinXP ikke har fundet kompatibel med
standby. Det kan være fordi at du har installeret WinXP ovenpå
en ældre version af Windows osv. osv. osv.

PS. Det tyder på at du ikke har fået læst dette indlæg endnu:

Madsen.