MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Backup af genveje på taskbar
Fra : VIP

Dato : 04-02-03 13:02

Hej...

Er der nogle der ved hvor windows "gemmer" de genveje som man har oprettet
på sin taskbar?

Jeg har 2 maskiner og kunne godt tænke mig at kopiere genvejene fra den ene
til den anden.

pfh. tak for hjælpen.

ViP

Fra : Pico

Dato : 04-02-03 15:11

VIP wrote:
> Hej...
>
> Er der nogle der ved hvor windows "gemmer" de genveje som man har
> oprettet på sin taskbar?

Nu er det lidt svært at vide hvilket OS du bruger, men i XP er det som nedestående,
selvfølgelig med navnet på den aktuelle bruger.

C:\Documents and Settings\Ib Pico\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Pico

Fra : Devast8or

Dato : 04-02-03 15:23

Er det quick launch ikonerne du tænker på? I min win98SE ligge de i
C:\Windown\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : VIP

Dato : 06-02-03 09:07

Tak for jeres svar, jeg kører W2K og der ligger de under:

C:\Documents and Settings\$USER\Application Data\Microsoft\Internet
Explorer\Quick Launch

/ViP