MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp NERO
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 04-02-03 11:42

Jeg har i længere tid brugt nero (55100) til min CD brænder. Nu har jeg
købt en ny brænder og her fulgte en nyere version (55914b) med.
Det er jo altid rart at kunne opdatere sin software "gratis", så jeg
afinstallerede den gamle version og forsøgte at installere den nye, desværre
gennemfører den ikke installationen, men afbryder inden den begynder at
lægge filer ind på HD (Win 98SE), OK det var jo ærgerligt at den ikke ville
installere den nye version, men så installerer jeg da bare den gamle igen,
tænkte jeg. Men så nemt var det nu ikke, nu kom den gamle version nemlig med
nøjagtig den samme fejl.

Jeg har prøvet at lukket alt andet ned når jeg kører installationen for at
undgå at den hænger på en virusscanner eller lignende, men lige lidt hjælper
det.
Er der nogen her der har en god ide til at løse problemet, jeg kan da
sikkert godt finde et andet brænderprogram, men når nu man er vant til nero
er det svært at undvære.

mvh
N.O.Svendsen

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 12:21

"N.O.Svendsen" <nos@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i længere tid brugt nero (55100) til min CD brænder. Nu har
> jeg købt en ny brænder og her fulgte en nyere version (55914b) med.
> Det er jo altid rart at kunne opdatere sin software "gratis", så jeg

Kan du gøre via nero's hjemmeside.

> Er der nogen her der har en god ide til at løse problemet

Nogle gange låser producenten det medfølgende brænder program til
brænderen som det er købt til, dvs sige det kan kun installeres hvis
pågældende brænder findes i computeren, måske er det her det går galt.

I nødstilfælde kunne en reinstallation af Windows måske hjælpe.

Inden su reinstallerer så prøv i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom som
omhandler brændersoftware, så kan det være at der måske er nogle som har
haft et ligenende problem og som måske har fundet en løsning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/