MS Windows
briani 27239
Hvad er IDX-filer?
Fra : Käty & Mikael

Dato : 04-02-03 08:25

Hej !

Jeg har fået mig en ny pc og har installeret windows XP. Af en eller anden
grund er min dokument-mappe nu fyldt med filer af ovennævnte type. De
starter med CA00.IDX, CA0A.IDX, CA0B.IDX, CA0C.IDX og går op til F,
hvorefter de fortsætter med CA01.IDX, CA1A.IDX, CA1B.IDX og så fremdeles.
Det er IDX-filer, som hver fylder 1 KB og der er 1200-1300 stk. af dem. Det
hele ender med TDBIDXL, som fylder 3 KB.

Jeg ved ikke, hvad der gør at de er dukket op - det kan muligvis stamme
fra en brænding - men det irriterer mig at have dem liggende. Jeg har
efterfølgende reeinstalleret pc'en for at komme dem til livs, men enten har
det ikke hjulpet - eller også er de kommet igen. Kan jeg evt. bare slette
filerne??

Er her nogen hjælp at hente?

Mikael

Fra : bla

Dato : 04-02-03 09:08

"Käty & Mikael" <slot@privat.dk> wrote in message
> [...]
har
> det ikke hjulpet - eller også er de kommet igen. Kan jeg evt. bare slette

Det er nogen database filer -
jeg fik også en 1200 stykker da jeg havde rodet med CDDB (cd oplysninger fra
nettet). i programmet NERO.
Det lod jeg så være med og nu har jeg dem ikke mere