MS Windows
briani 27239
opstart af programmer i windows xp
Fra : Jørgen vorre

Dato : 04-02-03 07:01

Hej
Jeg har hørt at man kan lave om på hvilken programmer windows starter op
først.
Jeg har nemlig fåret icq ind før norton, så først start icq op så lukker
norton den ned og der efter starter icq op igen.
Er der nogen der kan hjælpe mig!
Jørgen

Fra : bla

Dato : 04-02-03 09:10

"Jørgen vorre" <stenhojen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har nemlig fåret icq ind før norton, så først start icq op så lukker
> norton den ned og der efter starter icq op igen.

Klik "start" derefter "kør"
skriv "msconfig"
klik på fanebladet "startup"

Icq ligger der højst sandsynligt 2 gange. fravælg den ene af dem.

Genstart.

Fra : Jørgen vorre

Dato : 04-02-03 21:43

den er der kun en gang så det er ikke det der er problemmet!
jørgen