MS Windows
briani 27239
windows xp låser filer
Fra : Cyberbob

Dato : 04-02-03 00:11

hej NG!

windows låser filer og mapper for mig nogen gange... og kommer med fejlen:
file or folder is used by another program. (ca i den stil kan ikk helt
huske det men det derhenaf...) ;)

--
-Cb

Fra : Cyberbob

Dato : 04-02-03 00:12

Cyberbob <mail@cyberbob.dk> wrote in

> hej NG!
>
> windows låser filer og mapper for mig nogen gange... og kommer med
> fejlen: file or folder is used by another program. (ca i den stil kan
> ikk helt huske det men det derhenaf...) ;)

glemte lige... ;) nogen der kender problemet ? og nogen der har en løsning
som holder ?

--
-Cb

Fra : bla

Dato : 04-02-03 09:13

"Cyberbob" <mail@cyberbob.dk> wrote in message
> Cyberbob <mail@cyberbob.dk> wrote in

> glemte lige... ;) nogen der kender problemet ? og nogen der har en løsning
> [...]

Kan du ikke lukke det/de prg. som bruger mappen/filerne `?
for mit vedkommende er det tit Acdsee & Nero som skaber disse "problemer".

bla

Fra : Lars Kuno Michaelsen

Dato : 04-02-03 11:10

On Tue, 4 Feb 2003 09:13:26 +0100, "bla" <bla@bla_.dk> wrote:

>"Cyberbob" <mail@cyberbob.dk> wrote in message

>Kan du ikke lukke det/de prg. som bruger mappen/filerne `?
>for mit vedkommende er det tit Acdsee & Nero som skaber disse "problemer".
>
>bla

Hej Bob.
Hvis det er store filer, så bruger XP noget tid på at finde
informationer i filen, og derfor siger han at den er i brug. Der er to
muligheder, enten markere filen og vente nogle sekunder før du prøver
at slette, eller markere flere filer på én gang og så vælge at slette.

--
Lars
www.set-it-up.dk

Fra : Cyberbob

Dato : 09-02-03 16:11

Lars Kuno Michaelsen <lars@set-it-up.dk> wrote in

> [...]
> muligheder, enten markere filen og vente nogle sekunder før du prøver
> at slette, eller markere flere filer på én gang og så vælge at slette.

hej igen... jeg tror i begge har misforstået mit problem!

det er som regl filer som jeg har downloadet... men andre gange er det
også filer som jeg har haft til at ligge på computeren længe... f.eks. en
film... når jeg så f.eks. kopiere den så ka jeg ikk slette originalen...
dette problem har jeg haft både i winxp og win2000 der er flere jeg
kender der også har haft problemet... det kan da ikk være rigtigt at vi
er de eneste der har haft problemet....

--
-Cb