MS Windows
briani 27239
Driver til scanner
Fra : Erik Skou Pedersen

Dato : 03-02-03 22:57

Hej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde en XP driver til min HP SJ5300c
scanner, jeg har downloadet en fil fra HP´s hjemmeside som hedder
"sj664en.exe" men den indeholder tilsyneladende kun scannesoftwaren og ingen
driver.

Venlig Hilsen
Erik Skou Pedersen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-02-03 23:40

"Erik Skou Pedersen" <erik@skoupedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scanner, jeg har downloadet en fil fra HP´s hjemmeside som hedder
> "sj664en.exe" men den indeholder tilsyneladende kun scannesoftwaren og

Her kan jeg se den:
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet519
276&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en

Kurt

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-03 00:23

Kurt B. Andersen wrote:
> Her kan jeg se den:

http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet519
> 276&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en

Det er godt nok i en forkert gruppe, den rigtige ville være
news:dk.edb.hardware, men her kommer et fungerende link:
<http://shor.ter.dk/923324503>

/Mikael