MS Windows
briani 27239
3 hurtige..
Fra : Søren

Dato : 03-02-03 20:21

Hej

Tre hurtige spørgsmål:

1) Hvordan tjekker jeg hvilken type ram jeg har i min gamle 6x86 med Win ME?

2) Og i min lidt yngre PII med Win 98?

3) Kan min gamle PII 266 køre win2000 med 320 Mb ram?

På forhånd tak

Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-03 20:42

In dk.edb.system.ms-windows, Søren <scbuhl@hotmail.nospam.com> says...
> Tre hurtige spørgsmål:

Til lykke... Du har stille 3 hardware-spørgsmål i en software-gruppe.

Hint. Prøv i dk.edb.hardware

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : ~~Wing~~

Dato : 03-02-03 20:49

Gør brug af dette program http://www.sisoftware.co.uk/

> 2) Og i min lidt yngre PII med Win 98?

Gør brug af dette program http://www.sisoftware.co.uk/

> 3) Kan min gamle PII 266 køre win2000 med 320 Mb ram?

Det mener jeg godt du kan få held med, der kan blive lidt problemer med at
finde drivere til det øvrige hardware. Men som sagt tror jeg godt det kan
lade sig gøre.

Med venlig hilsen
Petersen
http://www.sitecenter.dk/pind

Fra : jens

Dato : 03-02-03 23:26

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde drivere til det øvrige hardware. Men som sagt tror jeg godt det kan

Den kører da fint på en P200mmx med 256mb ram......
Og fandt selv alle dele under install....

mvh Jens

Fra : Søren

Dato : 05-02-03 13:48

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse

> ME?
>
> Gør brug af dette program http://www.sisoftware.co.uk/

[SNIP]

Hvilket af de mange forskellige programmer skal jeg downloade?

Tak for hjælpen

Søren

Fra : Thore Sorensen

Dato : 05-02-03 14:32

On Wed, 5 Feb 2003 13:48:25 +0100, "Søren" <scbuhl@hotmail.nospam.com>
wrote:

>[SNIP]
>
>Hvilket af de mange forskellige programmer skal jeg downloade?

http://www.sisoftware.co.uk/ -> Download ->Sandra2003 ->
standard/shareware version.

--
Med venlig hilsen / Best regards