MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Understøtter XP ikke 640x480 ?
Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 03-02-03 19:16

Jeg undre mig over at jeg under skærmindstillinger i winXP Pro SP1 ikke er
indstillinger for opløsningen 640x480 ? den laveste opløsning jeg kan vælge
er 800x600 ?
Er det normalt ?
-Niels-

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-03 19:20

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk>

> Jeg undre mig over at jeg under skærmindstillinger i winXP Pro SP1 ikke er
> indstillinger for opløsningen 640x480 ?

De er der, men er bare gemt lidt, under egenskaber for skrærm, vælger du faneblad "adapter" og "list all modes" (ved ikke hvad det
hedder på dansk)

Mvh
Morten

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-03 19:24

"Nielsen" <mni@fjernesit.dk> wrote in message

> De er der, men er bare gemt lidt, under egenskaber for skrærm, vælger du faneblad "adapter" og "list all modes" (ved ikke hvad det
> hedder på dansk)

rettelse:
display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes

/Morten

Fra : Martin K

Dato : 03-02-03 20:30

Niels Bjørk Pedersen wrote:
> Jeg undre mig over at jeg under skærmindstillinger i winXP Pro SP1
> ikke er indstillinger for opløsningen 640x480 ? den laveste opløsning
> jeg kan vælge er 800x600 ?

Hvad skal du med 640 x 480?

--
Martin K

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-03 22:08

Hvis du kikker på minimum specifikationerne, vil du se at der står
800x600.

Fra : Olesen

Dato : 03-02-03 22:24

> Hvis du kikker på minimum specifikationerne, vil du se at der står
> 800x600.

Den kan vel køre 640x480 i 4 bit farver har jeg set..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-03 04:42

Det er korrekt at du kan afvikle et program i 640x480 ved at afkrydse
det i kompatibilitets indstillingerne. Det har dog intet at gøre med
at minimumskravet for WIN XP er 800x600.

Fra : jens

Dato : 03-02-03 23:03

> Hvis du kikker på minimum specifikationerne, vil du se at der står
> 800x600.

Det er Pixeline og Rasmus Klump fuldstændig lige glade med, 640*480 eller
find et andet spil.......

mvh Jens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-03 00:18

jens wrote:

> Det er Pixeline og Rasmus Klump fuldstændig lige glade med,
> 640*480 eller find et andet spil.......

De kører nu fint på XP - ellers havde mine unger
vist også tvunget mig til at droppe XP

Under egenskaber for spillet kan man
angive at spillet skal starte op i
640x480 i 256 farver !

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 04-02-03 19:12

Ok - takker for svarene - jeg glemte lige at læse systemkravene på æsken.
Anyway det var bare et spørgsmål, for jeg bruger ikke 640x480 til noget, jeg
syntes bare det var underligt at det ikke var der ! - men har fundet det nu
!
-Niels-

Jan Vestergaard <jan@NOSPAMjve.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e3ef8d0$0$83835$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...