MS Windows
briani 27239
XP restore fejl. Hjælp ønskes
Fra : Peter Werner

Dato : 02-02-03 18:46

Hej NG

Min sidste post blev ikke læst, så jeg prøver at gøre det lidt mere
kortfattet.

Pc'en vil ikke starte ordentligt op efter en system restore.
Jeg har prøvet at lave en repair, men kunne ikke få lov!
Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak
Peter W

PS: se evt. posten news:3e392d5f$0$211$edfadb0f@dread15.news.tele.dk for en
mere fyldig problemstilling.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-03 22:08

Køre en fuld installation.

Fra : Peter Werner

Dato : 04-02-03 12:02

> Køre en fuld installation.

Betyder det ikke at jeg sletter alt der er på disken???

Hilsen PW

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-03 23:09

Kun hvis du samtidig formaterer disken.